Konfiguracja skanowania do email na serwer...
Urządzenie umożliwia skanowanie dokumentów w kilku trybach:
1. Skanowanie do emaila
2. Skanowanie do folderu
3. Skanowanie na serwer ftp
4. Skanowanie na pendrive
Ponizej znjdziesz opis jak skonfigurować skanowanie na email.
Urządzenie posiada kontroler , który nie wspiera szyfrowania SSL/ TLS więc należy wyłączyc na serwerze szyfrowanie lub
skorzystać z serwerów które nie wymuszaja aktywnej usługi SSL/TLS.
Konfiguracja skanowania na email z wykorzystaniem serwera TLEN.PL:
Za pomocą adresu ip logujemy się do web image monitor - wbudowana aplikacja do zarządzania urządzeniem.
Hasło nie jest wymagane , od razu możemy przystapić do konfiguracji.
Wybieramy kolejno:
USTAWIENIA SIECI
SMTP
Konfigurujemy serwer wg. poniższych danych
[ wcześniej należy założyć bezpłatne konto na stronie TLEN.PL]
Następnie przechodzimy do konfiguracji książki adresowej ,
wybieramy kolejno :
ODBIORCY SKANOWANIA
wybierz ADRES EMAIL
klikamy przycisk ZASTOSUJ.
Konfiguracja zakończona.
Podchodzimy do urządzenia.
Na panelu urzytkownika wybieramy przycisk SKANER
Wybieramy numer adresata z klawiatury po lewej stronie , np 01.
Wciskamy zielony przycisk START.
GOTOWE - skan powinien pojawić się na skrzynce email.